Sweet Happiness on November


Good morning world...
Alhamdulillah, skang ni dah masuk bulan Disember, 2012... Any plan for future everyone? Hm, moga-moga tahun ni berakhir dengan penuh bermakna okay.. Sedar x sedar, tahun ni maw berakhir dah.. So, ada ka azam yang tercapai, tepuk dada tanya selera kan... :) Hm, ada orang cakap kalau azam tahun ni xtercapai, boleh seret ke tahun depan.. Ya ka? Bukan x valid dah ka kalau macam tu? Hihi... Whatever la kan.. As long as we have a happy life...:)

HAPPY LIFE???


As the title highlighted, ada banyak perkara yang berlaku sepanjang November lalu yang sangat memberangsangkan jiwa... I mean, triggered Happiness la.. :) Alhamdulillah... Thank you Allah... Hm, antara benda yang berlaku dalam bulan tu ialah... Jeng jeng jeng... :p

# I Got My Licence..
Kegembiraan tidak terkata bila dah dapat lesen tu... :) Rasa berbaloi dan puas hati sangat bila dapat lesen tu, lebih-lebih lagi semua kos perbelanjaan lesen tu adalah datang dari titik peluh aku sendiri.. Sangat-sangat bersyukur yang tidak terhingga.. :) Gementar seluruh tulang belulang taw bila JPJ tu duduk senyap ja kat sebelah... Maw tunjukkan yang dia tu garang sampai salam pun tak berbalas... Huuaa... But, at least i give it a try.. :) And I passed.. Alhamdulillah... 

# I Passed My Exams..
Ok, benda ni baru ja tahu semalam okay... Alhamdulillah... So, skang ni, aku dah pun berada pada tahun terakhir semester terakhir... Cepat x? 3 tahun is a long period untuk menamatkan Diploma... But you know what, bila kita dah berada dalam 3 tahun tu, every things seems to be like "Really?".. Susah maw percaya, tapi itulah realitinya.. So, aku ada lagi 6 bulan to finish up my study dan aku sangat-sangat berharap semoga aku dapat habiskan 3 tahun ni tanpa ada simpang siur.. :) Korang pun doakan la aku berjaya ya... Amin... :)

# Farewell Party Before Semester Break..
Hm, tujuannya diadakan farewell party ni adalah untuk, *wah, dah macam surat rasmi la pula... Hihi.. Ok, let's get it straight... Tujuannya ialah untuk kumpul dengan classmates ramai-ramai before xjumpa lagi dengan dorang tahun depan.. Bukan nya x jumpa langsung, tapi jarak masa untuk jumpa semula tu sangat lama... 5 bulan.. Kami akan berpisah selama 5 bulan untuk menyempurnakan latihan klinikal kami di tempat masing-masing... Huaa... I'll be missing you guys... So, semua yang ada skang ni hanya tinggal memori bersama yang akan jadi bekalan sampai kita jumpa lagi... Harap-harap bila balik jumpa kamu semua semula aku xlupa nama... Hihi... *Ouch, kejamnya sampai lupa nama... Hahaha...

# I Make My Mom Happy
So, ini adalah perkara yang paling menggembirakan bagi aku bila dapat menggembirakan mama kesayangan aku ni... It's quite a relief bila dapat dengar dari suara mama yang dia happy bila aku dah pass exam... Weehee... Happy gila... Have you make your mom proud? Actually, ini belum la happy sepenuhnya sebab, ada lagi perkara yang sangat besar akan menunggu aku pada tahun depan yang akan menentukan kejayaan aku pada masa hadapan... Masa tu nanti, barulah aku akan tahu kalau aka dapat gembirakan mama aku atau tidak... So, berkat doa mama aku tu aku berjaya... Amin.. Terima kasih mak.. :) Adek sayang mama sangat-sangat.. 

Itulah antara perkara yang aku highlight kan untuk entry ni... Yang lain pun banyak juga, p ini antara yang terpenting...:) So, that's all... 

End of story.. :)


p/s: Lambatnya 5 Dis ni, I wanna go home!


A Bit of Memoirs at PPUM

Dear me,
Alhamdulillah kerana bersamaan 9 Nov lalu, aku dah berjaya menamatkan praktis klinikal ku kat PPUM tu.. So happy.... Xperlu lagi bangun seawal jam 5 pagi untuk bersiap tunggu bas... Hahaha... I Like... Hm, praktis klinikal selama 12 minggu telah pun berakhir dengan jayanya.. Dan apa yang tinggal sekarang iyalah, paper exam yang bakal menyusul lagi seminggu... Belum cuak lagi.. Lek luu... Hihi... 
Hm, selama klinikal kat PPUM tu, banyak nya ilmu terhingga aku dah kutip sampai tumpah-tumpah lagi tu... Hihi.. Fisio kat sana memang baik-baik belaka... Terutama yang kat gym tu.. Lagi la happening gila... Agak-agak bila boleh jumpa lagi?? [Wondering...]
So, ni haa... sedikit sebanyak santapan mata untuk kalian yang mahu mengikuti kisah saya... 








"Anak dara jalan ke mari,
Membawa sejambak bunga selasih,
Selesai sudah tugas kami disini,
Kami ucapkan jutaan terima kasih."

"Pergi shopping kat Batang Kali,
Umur panjang kita bejumpa lagi."

::Arigato Gazaimasu::

Blowing Kiss Thank You emoticon (Thank you emoticons)





Kembali Semula


Huh, ini baru lah dikatakan basi... Memang dah berkurun aku nda update blog ni.. Bukan apa, hidup sebagai student, biasa la, BUSY... O.o.. *tangan dibahu mata ke atas...hihi,, Hm, memandangkan aku dah lama sangat nda update 1 habuk pun d blog ni.. Aku akan cuba la rajin2 kan diri yang memang dah sedia malas ni untuk update.. O ya, ini merupakan pos pertama aku setelah aku berada di Semester 5... Waa,,, ni memang busy tahap kronik.. haha.. :p Hm, sem ni pun dah hampir2 habis taw baru maw update blog... Nasib baik password xlupa... Naya doe kalaw lupa.. hihi.. :)

Hm, *oopps, tiba2 jadi blank.... O.o

hmmm.......

tu ja laa...