Minggu Tension Berakhir..

Assalamualaikum..

Hoooorrrraaaayyyyyy!!! It such a relief right when u finally end the exams... huhuhu.... Hm, alhamdulillah... o ya, bercakap pasal minggu tension ni memang banyak benda la yang maw d cakap... huaaaa... bermula daripada minggu OSPE sampai la ke paper terakhir tadi iaitu PTMS... huaaaaa..... honestly i didnt did well in this exams because aku nya conscience mengatakan yang akan ada subjek aku gagal... mentally but thats the truth.. orang kata Instinct ni selalunya betul.. kebenaran terjamin walaupun kadang2 tu memang salah la.. dah la tu menyimpang lagi tu.. hm, apa lagi arr.,... ada lagi, paper yang banyak probability untuk gagal ialah....

 Cardiorespiratory
 Kineasiology
 Musculoskeletal

hah, tu lah tu.. gila la kalaw ada paper yang aku kena repeat.. huhuhuh... i dont want... dah beli tiket balik p kalau kena reseat paper kena balik lagi p sini.. aku nda mawww.... huhuhu... so, please2 im begging u untuk doakan keselamatan keputusan aku.. aminnn.....


0 Ahli Parlimen:

Post a Comment