Selamat Pagi Malaysia....

Assalamualaikum wbt...

Morning world..... wow, hari ni aku bangun awal dan on9... semalam adalah hari yang memenatkan kerana aku dengan Yani Latip menghabiskan masa di Center Point selama 10 jam.... can u imagine?? bayang kan, dari start CP tu buka sampailah jam 8malam kami disana... nasib baik kaki x blistering... huhuhu... p penat oo... bayangkan kami jalan2 naik tangga and escalator ja... xdak naik lift... at least boleh la kurang kan lemakz-lemakz degil ni.. wakakakaka.....hm.. mula2 datang sana kami breakfast g walaupun da breakfast d rumah.. destinasi pilihan ialah..... KFC.. breakfast dengan KFC a.m... then jalan2 p growball cinema tu tengok apa yang berlaku.. manala taw tingkat bertambah ka.. apaka.... hm, p lalst2 p tengok apa wayang tengah show... so, setelah 20 minit macam tu membuat pilihan, then aku dengan adik aku decide untuk tengok 

RASUK


as u can see up there in the poster, Fauziah Gous and Iqram Dinzly menerajui filem ni... 

biar aku khbaq sket k... 

citanya macam ni...

Melati (Fauziah Gous) merupakan waris kepada rumah pusaka yang diberi oleh ibu n bapa dia... satu hari ni, mama mentua dia (Fauziah Nawi) datang bertandang p rumah pusaka tu.. bilamana dorang berkebun tu, Melati tanpa tidak sengaja telah mengorek tanah dibahagian belakang rumah tu and jumpa pedang tinggalan askar jepun yang sangat berdendam dengan Melati (which is Melati pada zaman dialah)... so, start dari penemuan pedang tu, bermulala episod gangguan demi gangguan di rumah pusaka tu... hehehe... 

honestly, bagi aku filem ni kureng la horrornya.... sound effect nya sahaja lah yang buat horror... 

anyway, i still give 3 stars out of 5... 




itulah adalah antara shoot terbaik yang aku dapat sertakan untuk santapan minda bersama.. hehehe.. credit to www.budiey.com....

till then.....

p/s: bagi aku filem ni xhorror pun... hihihih.....


0 Ahli Parlimen:

Post a Comment