Contest Aku Suka Lagu Ni Kerana...By NurHappiness & Nooral


Waa... Tetiba tergerak pla hati maw b/w petang yang damai ni, tiba-tiba jumpa la dengan 1 entry ni yang anjurkan contest sal lagu kegemaran.. Hehehe.. Oleh kerana petang ni aku pun free, so aku pun meluangkan masa sedikit untuk try luck on this contest.. Contest ni d anjurkan oleh:

Nooral Aisyah Syahirah dan Fana

Ni dorang nya blog kalau berminat untuk join contest ni.. 

 Nooral - http://perjalananhidupnas.blogspot.com 
 Fana - http://nur-happiness.blogspot.com



Well, lagu yang aku paling suka dan aku ingin pertaruhkan ialah lagu

"A Gift of A Friend - Demi Lovato"

Bagi aku, lagu ni adalah lagu yang penuh makna bagi diri aku dan sahabat-sahabat aku... 

"The world comes to life and everything's bright
From beginning to end when you have a friend by your sideThat helps you to find the beauty you areWhen you open your heart and believe in the gift of a friend"
So, apalah maknanya tanpa kawan di sisi sebagai pemacu semangat dalam diri kita... 

till then~~
p/s: Harap-harap terpilih.. Hehehe...

3 comments: