April @ Tawau *Nervous


Salam ukhuwah... :)

Alhamdulillah hari ni dah masuk 9 April.. Which means xlama lagi praktikal aku akan berakhir... Hm, guess what will be waiting for me this month??

OSCE

That is mock professional exam... *boleh la... Hm, aku adalah candidate 1st yang akan perform exam.. And guess what again... Aku dapat kes Back Pain... Huaaa~~ T.T Ini adalah kes yang aku nda sukaa... Please!! Help me... :( Ya Allah, Rabbi Yassir Wala Tu Asir.. Amin... 

Professional Exam

Ini adalah merupakan penentuan nasib aku yang akan menentukan aku berjaya lulus untuk bekerja atau tidak... Semoga berjaya Bella... Hm, dear silent readers yang baca post ni, tolong doakan aku dan semua rakan-rakan aku yang lain berjaya untuk exem ni ok... :) Aminn... 

Hm, dengan bermulanya hari ni, aku cuma ada 27 hari ja lagi di Tanah Tawau ni.. Huhuhu.. Hm, Dear Hubby, I will leaving U soon.. :') So jangan nakal-nakal k.. :) Hm, I will miss You.. :)



p/s: Semoga Bella Latip lulus exam.. Aminnn.. :)


0 Ahli Parlimen:

Post a Comment