Jalan2 Saja~~

Kemarin puas la juga jalan2 d KK tu... Round sana, round sini, ok la juga... penat la juga.. hahaha.... tapi time jalan dengan orang tersayang penat pun nda terasa.. haha... hm, mula2 sampai d KK tu, p minum di Restoran Sempelang pekena Laici Ping se.. hahahaha... Then jalan2 p CP p KAISON Home Decor.. wawawa.. banyak oo barang2 cantik sana maw beli pun tiada juga tujuan.. hehehehe... hm, so pusin2 ja la disana... Then p makan tengahari dengan My Hubby d Kenny Rogers Roaster.. heheh... makan Spaghetti Beef n Black Pepper Chicken dengan airnya Caramel Chacolate Blend n Light Coke... hhahaha... superb... hospitality yang memuaskan.. 1st time makan sana, nda salah la kalau maw cuba-cubi ja.. hehehe.... hari yang sangat mengumbirakan.. hahahaha..... tapi sedihnya..... it'll be the last time aku jalan dengan B aku sebelum balik p KSKB sabtu nanti... huhuhuhu.... selepas 6 bulan baru la aku akan jumpa balik dengan dia... huahua.... A few days after ni nanti, 1 January 2011 akan menjelma... n aku akan sambut New Year without orang2 yang aku sayangi.... anyway, life must go on... aku ada 2 tahun setengah g untuk habis blajar... Hope umur panjang dan nada aral melintang... 1 Sem dah habis, 5 sem to go n laporan penempattan elektif tu pun aku blum buat lagi... huahua.... so many things to do... p kalau dah musim malas melanda, wawawawawa... biar tah saja.... hahahahx.... apa2 pun, semua nya mesti akan habis before date line... ala,,,, macam tak biase.... huu~~~
lalalala~~~

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment