So Tired!

huahuahua... at last, siap juga kemas bilik ni.. huhuhu...
hm, aku dah sampai dah d KSKB sg Buloh ni... at that moment, maka, bermulalah semula kerjaya aku sebagai pelajar... huhuhu... hm, semalam flight sampai jam 10 malam... itu ini aku p bus stand jam 2230.... setibanya d busstand, aku naik bas la, xkan la maw naik helikopter pla kan... logik la sikit... aku ambil bus ke KL sentral.. o ya, time OTW maw p bas stand tu kan, aku jumpa dengan budak KSKB juga.. dia ambil kos Farmasi.. dia sem 3 sekarang.. dia dari sawak.. kamek gitu.. hihiihhi... hm, then dengan dia la aku naik bus p KL Sentral.. pas tu setibanya d KL Sentral aku sendiri naik teksi p kolej.. OMG~~ Allah ja taw macam mana perasaan takut aku pada masa tu.. huhuhu... tapi alhamdulillah dengan doa dan semangat, dan kebaikan pacik teksi tu then aku dengan selamatnya menjejakkan kaki ke bumi KSKB Sg Buloh... wawawa.... jam 200 pagi aku samapai p asrama ni.. Penat, pening, lelah, malas, eee.. semualah ada..... hm, pastu aku angkat beg naik p aras 5 blok D..waaaaaa...... tinggi ooo..... then sampai ja d bilik rehat tu aku terus call orang2 yang tersayang.. hehehe.... hm, sedih rasanya mengingatkan kampung yang jauh d pandangan mata... p apakan daya, nasib membuang aku d negeri orang untuk mengambil ilmu d sini dan membawanya semula pulang ke negeri tercinta... apa2 pun, life must go on deaar Bellaa~~ tadi pagi, jam 9 pagi lagi aku dengan Mul n Lysa n Mun dah terpacak seperti tugu negara d depan pejabat asrama... <cuba bayangkan... macam mana la tu ar.. hahahahahaha> hm, tunggu punya tungggu punya tunggu punya tunggu punya tunggu... last2 kami dapat kunci dorm pada jam 1 petang.... waaaaaaaa,,,,, ber'blister' oo kami urang punya kaki tunggu sana...<trepp ja> bulih2 ni kami d bagi dorm... baru tu 1 bilik dengan c nong n halimah.. wawawa.... kami nda mau.... T_T then, kami ambil keputusan n kata sepakat yang kami ndak maw sebilik dengan durang... whatever happened.. hui... skeaping bha aku.. hehehehe... hm, kami kerjakan bikil ni habis2an... 1 katil d rombak... 1 almari d kick out da. sampah sarap op kos kami kaC bersih.... ingat senang ka???? punya lah.... sampai kering o aku nya kulit tangan... gara2 deal dengan habukx.... then kami siap semuanya pada jam 7 malam.... then kami rehat2 jap, jam 7setengah kami 4orang p mandi.. hehehe... <tetttt> p lain2 kubikel la bha... hm, then baru rasa fresh skang ni waaa.... huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu..............................................................

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment