Kepenatan Berganda di Cheshire Home Selangor


Hye... Wow, it's a very tiring week after all... Hm, baru kemarin habis exam midsem taw... Hari ni dah kena p buat kerja amal  kat Chesire Home Selangor... Memang best, p sangat memenatkan... Bukan apa, kalaulah kerja amal ni d buat minggu depan ka, boleh la rehat2 kan  minda dan otak yang baru pas habis serabut ni.. p xpa, at least hari esok dan minggu depan dah boleh cuti.... LIKE...

hm, pengalaman hari ni; 

- Jumpa dan berseronok dengan residen-residen rumah amal... so sweet... 
i like this, sebab semua residen yang kami jumpa maw bercampur dan sangat2 bagi kerjasama dengan kehadiran kami d sana... but, xkurang juga dengan member yang geli geleman dengan residen, why they should be? kalau la something like that happened to their family member, don't they wanna help?? 
apa yang aku belajar, Experience is the best teacher... bukan gitu? hm, pengalaman yang aku dapat semasa di Cheshire Home Kota Kinabalu mematangkan tindakan kali ni... im so happy with myself...

- Ibu jari kaki sakit!
hah, ni la yang me'limit'kan semua pergerakan berjalan aku pada hari ni... Gila, sakit taw.. mentang2 hari ni aku rasmi kaw, kaki aku plak... kuang asyem! 

- Exam susah banget! <walaupun dah habis kemarin>
ya la, baru update cita hari ni kan... memang la nak lapor semuanya... hm, maw taw something? Format exam dah tukar! Bull****~ Bukan apa, kenapa setiap kali ada pembaharuan, Batch kami yang akan dijadikan tikus putih <walhal semuanya kiut-kiut belaka> Ini tidak adil!!! why did i said that? Sebab sebelum ni, kalau maw jawap soalan yang best2 boleh pilih-pilih... macam pasar la, boleh pilih yang besh~~ hm, p skang ni dah xdapat.... kalau ikan busuk tu bercampur dengan ikan fresh wajib beli jugak... Cilake! UNLIKE!!

- Cuti dah bermula~
Alhamdulillah~ Setelah seminggu menempuh dugaan kat skulah tu, aku dengan jayanya mengisytiharkan yang minggu depan cuti!!!!! Yihaaa!!! LIKE!!! Hm, nilah masa yang terbaik untuk aku dan kawan2 semua rehat2 kan diri dari diselubungi masalah.... so, stress tolak bagi jatuh, yang kita ambil skang ialah ke'happy'an... Hm, ni pun sebelum aku dan cawan-cawan yang lain berangkat ke Klinikal~ so, appreciate the moment~

so, i guess that's all for now, nanti aku cita g banyak2 k.... 

till then~~

p/s: nanti aku upload gambar-gambar time Kerja Amal Jariah tu k.. :)

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment