Holiday's Coming!!!


1st of all, i'm proudly wanna say Merry Gong Xi Fa Chai to all of the Chinese at Malaysia... 
hehe... hm, hope u guys doing well n enjoy your celebration... hm, masa2 macam ni la tv akan roadblock dengan rancangan2 cina.. which is, hardly to find cita yang best sometimes sebab kurang pahem... hihihi...

2nd, remember what i promise u from my preview post??
ala, yang aku kata maw cita sal hilang kan fobia tuh... hm,, ekceli aku pun xjumpa lagi.. so, lets just forget it k.. but, as far as i know, fobia tu memang xda treatment selain berdepan dengan fobia kita sendiri.. n then, its up to us la macam mana maw handle fobia tu.. kadang2 ianya akan memberi peningkatan yang bagus, but usually, it get worst.. hahaha...<evil laugh>


rasa nya dah banyak hari aku xtulis entry.. felt like long time havent see it.. hm, just maw mengadu yang cuti raya cina ni, lecture masing2 sebok nak bagi asaimen.. macam raya cina ni sebulan plak.. wee~~ 


o ya.. hari tu aku nda datang p klaz kan seminggu.. so Mama Zu decided untuk aku ganti semua kelas yang aku miss.. huhuhu... 31 jam... mines 2 jam sebab dah ganti hari tu dengan En. Helmi.. o ya.. banyak sangat benda yang aku miss taw.. huhuhuhuhuhu..... mummyyyyy... help me...


o ya, teringat lagi pasal hset aku yang SE w910i tu..


rosak.. nda boleh slide... huahua.. tanya kat kedai kalau buat ribbon nya tu dekat 100.. huhuhu.. so, last few days aku beli la 1 g hset SE... hehe... model c902..



hehe... hm, even hset ni dah lama but still i like okay... pok camera ja tu.. hihihi...
biar la bha.. duit aku juga... n akibatnya, duit elaun aku untuk bulan ni.. burn... waaaaa... maw makan apa... huhuu.....


anyway, semua benda untuk bulan ni terpaksa d postpone untuk sementara waktu kerana maslaah kewangan yang tidak dapat di elakkan... wawawa...

hm.. apa g maw bagi taw arr....

.....

.....

.....


guess macam xda... apa2 nanti la aku update...

hehe....

till then.....

















1 comment: