Lama Dah....

Assalamualikum n very good evening...
:)

hm, waaa.... remember yang aku maw bagi taw banyak hal dengan u Mr. Bloggy... hm, i guess,,, saya akan cita hari ni... hehehe.... hm, a lots of things happened last few weeks... Assignment memang hampir2 siap..
sebanyak 60% jaminan.. hahahx... hm, 2 weeks forward adalah cuti mid sem yang mana aku dan 3 orang kawan aku lagi akan ganti kelas.. <toink2> hm, semalam ada jamuan sempena Chinese New Year.. even event tu dah berlalu, kitaorang tetap meraikan golongan minoriti yang ada pada kos kitaorang tu...
Sweetkan... hehehehe.... 















inilah antara momentos semalam yang sempat dirakamkan dan diuploadkan untuk santapan anda.. hahahx... ekceli ada banyak lagi.. p oleh kerana line ni pose sanngat cute.. so aku ndak dapat la maw upload banyak2.. hihihi.. but still, i enjoyed the event so much... hope, event2 macam ni akan rapatkan lagi hubungan senior junior pada masa akan datang....<chewah... ucapan ala2 ali parlimen tu.. hahahahax....>



1 comment:

  1. sedihhhhhhhhhhhh x de gambar sayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete