Im Coming Home

Assalamualaikum wbt..

waa.... akhirnya aku terdampar di lautan KSKB ni semula... which makes me feel, hohohoho..... hm, anyway semalam aku tiba di LCCT KL jam 0000... then pas selesai ambil semua barang2, aku duduk di kawasan menunggu sana untuk tunggu cik mulik sampai... nda lama pastu dia pun tiba laa.... hehehe.. kami bermalam di LCCT  tu di KFC sana.. tidur sana.. semua la sana.... then jam 5 pagi kami gerak dengan bas p KL Sentral. Sesudah tiba di KL Sentral aku dengan cik mulik pun p la ambil train KTM p Sg. Buloh... dalam perjalanan kami terjumpa dengan aku nya Angel dan sahabatnya.. bud dek jaaa.... buat muka seposen daa.. hihihi.. hm, then tiba di station Sg. Buloh, kami jumpa lagi dengan ex-rumate aku yang kin bacat n so on laa..... tambah lagi buat muka seposen... hihi.. lyke2... then kami pun ambil la teksi p KSKB.. lebih kurang jam 7.50 kami sampai sini... terus p pejabat asrama ambil kunci, lepak2 g dengan budak PT, p makan, ambil barang semua... hm, yang tang ambil barang tu la yang hot sket tu... punya banyak barang kami.. kotak2 ja law nda silap ada lebih kurang 12.. huhuh.. memang superbly penat laa... sangat2... pastu kami hantar balik kunci tu p pejabat asrama.. tiba di bilik la kami mulakan misi mengemas dan dikemas dan membersih dan dibersih dan destroy habukx... wawawawa.... so, so, so, penat yaw!!... so, siap semua kami pun merebahkan diri di atas katil yang tersayang.. wawawa... jam 1 macam tu p mandi, pas tu masak air... hihihih.. then tidur!!!!!!!!! yeah! i lyke it.... XD

till then~

p/s: hari yang sangat memenatkan dan menyebakkan hati....
aku bangun ja dari tidur tadi terus ingat rumah... miss home so much.. 

1 comment:

  1. baru balik suda igt rumah mehhhhh
    hahahha...baby angel yang putih kan...hahahah

    ReplyDelete