My Maman is Gone

huhuhuhuhuhu..... aku skang ni tengah bersedih atas kehilangan yang aku alami... sangat2 mendukacitakan.. dan 2 sem kami bersama... tapi kenapa harus ada orang yang maw merampas dia daripada aku???? sedih taw.... x bleh ka kalau bagi warning dulu dengan aku kalaupun maw rampas dia.... dah lama kami bersama... cuma hari tu ja la aku berpisah dengan dia selama 1 bulan...sebab aku balik sabah... aku tinggalkan dia di sini.... baru isnin lalu aku jumpa dengan dia... belum puas pun aku melepaskan rindu dengan dia.. tup tap dia dah di rampas dari aku.... aku sedih la... aku ingat balik kelas ni aku maw jumpa dengan dia.. p hampanya aku bila aku sampai dia dah xda.... siap bagi note lagi dengan aku perampas tu.... xda hati perut langsung.!!!!! aku benci orang macam tu.... mentang2 lah dia tu kerja besar, boleh pla sesuka hati gunakan kuasa dia tu... DISLIKE ok.... if i had a chance, aku akan cakap dengan my maman tu yang aku sayang sangat dengan dia.. huhuhuhu.... baru ja maw tengok dia dah lesap dari pandangan... arrggghhh!!!!!! please, im begging, please give me back my maman....~~~


miss you so much~~

p/s: aku macam rasa maw membunuh taw!!!


0 Ahli Parlimen:

Post a Comment