Minggu Pertama di KSKB

Asssalamalaikum wbt...

bertemu lagi pada rancangan blogging the blogger.. wahaha.. nda pernah2 pula ni.. macam pula rancangan tv.. hahahaha... hm, anyway, minggu ni merupkan minggu pertama aku di KSKB ni.. hari 1st ja datang kolej dah ada kuliah... memang banyak omel la time dapat taw yang kelas ada.. hm, p xpa, 1 kelas ja.. jadi boleh la memeriahkan hari dengan gossiping sini, gossiping sana... jam 10 pagi macam tu our beloved coordinator masuk kelas dan bagi nasihat la dengan kami... and bagi keputusan dengan kami yang balik awal hari tu... hm, berdebar2 jantung yaw, tangan sejuk, lutut ketaq.. aish.. dasat rupanya time maw dapat keputusan tu.. wawa... then nama aku dipanggil... Liyana Nabila... dengan kesejukan ditahap yang melampau, aku pun jalan ke depan.. waaa.... air-cond ni, napa la kuat sangat.. huhuhu.. then aku sign la list name yang menunjukkan aku dah ambil result.. waaarrrggghhh... aku lulus... hm, then, aku tengok pointer aku.. aku jadi sedih... huhuh... penurunan sebanyak 0.36... OMG... sangat2 memilukan.... p xpa, at least akku pass.. kan kan.. hm, so, aku bernekad pada sem ni untuk tidak mengulangi kesilpan yang sama iaitu balik awal... n akan berusaha meningkatkan pointer aku semula.. malu yaw... sem ni memang aku mesti work harder than ever untuk tingkatkan semula pointer aku yang jatuh menjunam tu.. wawawa..... 

hm, ada lagi perkara baru di KSKB, macam biasa la.. kalau ada sem baru, mesti ada junior baru.. kan kan.. hm, sem ni kami terima 40 pelajar junior baru batch 41.. hari khamis tu kami ada sesi perasa.. yang mana kos kami akan buat pada setiap sem dan pada setiap pengambilan baru.. hm, mula2 tu berkobar2 juga la rasa maw buat sesi tu... <perasa tu ialah sesi kesedaran la kunun, supaya budak2 tu xlupa dengan pesanan ibu bapa dorang...> i used to felt it before okay.. sem 1.. hm, mula2 aku semangat la dengar yang kami kan join perasa tu, but mula ja sesi perasa tu, aku pun ikut sedih pla.. ya la ingat family dikampung.. memang la sedih.. then habis ja sesi sedih2 mula la pula sesi marah2, teriak2... huhhuhu..... aku langsung xjoin untuk marah2 budak2 tu, dengar ja orang teriak2, aku yang jadi takt, jadi seram.. jantung ni macam maw keluar ja.. huhuhu.. seram ooo... macam aku pla yang kena teriak... bisa kesurupan tu.. hahaha.... time aku kena dulu pun aku rasa gitu taw, p aku dah janji yang aku xkan buat benda sedemikian dengan budak2 junior nanti.. sebab, apa yang aku rasa nanti, mesti budak2 tu akan rasa dan dorang mesti akan timbul 1 perasaan untuk menjauhkan diri daripada senior tu.. so, no more perasa pada aku k... hehehe... 

aku rasa tu ja la yang menarik untuk dikongsikan...

till then~~

p/s: usaha tangga kejayaan..

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment