Tebalnya Sawang....

Assalamualikum... 

waaaaa... memang lama sangat nda update blog ni.. bukan nya apa, macam macam perkara maw d buat sini ni... anyway, i guess its not too late for me to wished "Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin" kepada seluruh umat manusia yang membaca blog ni.. hm, so many things happened pada katika ni.. and today is the sambutan "Hari Malaysia" dan aku rasa sangat2 berbangga menjadi anak Malaysia walaupun negara kita ni xda salji.. <hihihihi> hm, apa2 pun aku tetap berbangga dengan negara aku excepts political okay.... im not interested at all on political conversations... 

hm, raya yang lalu tu aku rasa happy sangat2, sebab dapat sambut dengan family yang terchenta, walaupun abang Anip xda dengan kami namun, raya kali ni tetap best.. hehehe.. semua kuih2 adalah home made yang di buat oleh adik aku Yani.. waaa.... memang kaw2 best la...

hm, lagipun time raya tu aku dapat sambut raya dengan Lover yang terlover... so sweet... hahaha... hm, kalau la masa cuti raya tu lama lagi kan best.. waaa..... hm, apa lagi aku maw cita ne.... 

o ya, minggu depan adalah minggu EXAM... <what?? again??> OMG.. apa pun belum ulang kaji lagi ni.. macam mana maw jawap exam.. huahuahua.... hm, minngu depan juga ada sambutan Hari Raya Fisioterapi di Kolej.. so, its going to be busy again.. hm, but, i try my best to update the news as always as i can.. hm, lagi cita nanti2 la kita cita...

:)
till then~~

p/s: i follow my lover blog.. :)

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment