Wordless Sunday

huh... as the title picked.. today is totally wordless.. maw cita apa2 pun xtaw... bangun ja dari tidur tadi, dah fikir, mau buat apa sepanjang hari ni... keboringan berada di tahap maksima.. wawawawa..... fikiran berada di tahap paras negatif untuk memulakan pemikiran... dasyat.... well, as told by our generous lecturer, examination is about 2 weeks far from now.. so, no more enjoy-enjoy or play-play or suka-suka in between these times... shocking news... bila taw cuti tidak akan disambut dengan penuh kemeriahan, hati rasa bangang dan otak jadi kecut... huaaaa... gila la.... lepas ja cuti deepavali, minggu depan tu dah OSPE, then, habis ja Raya Korban, dah ujian bertulis pula... where can i find such strength to face it... So, aku berazam yang starting this weeks, i will open up the notes and read it like i never was... harap-harap aku akan pegang la kata-kata aku ni.. huhuhuhu... hm, xkan bayar BB dulu.. Close up this blog and FB for weeks until habis dah exam.. huhuhu.. and then, try to do best at my exam kali ni... aku akan usaha untuk naikkan semula pointer aku yang jatuh mendadak sem lalu... so, Bella, aja-aja, fighting!!!... 


till then~~



0 Ahli Parlimen:

Post a Comment