Buat Menyapu Si Air Mata

Assalamualaikum...

hari ni adalah hari yang sepatutnya aku tidur and ganti sepuas2nya setelah tiga minggu nda rehat hari sabtu.. huhu... but, hari ni adalah hari yang memenatkan and also boleh2 la... gila... pagi2 lagi dah abang anip c bangun cakap suruh attend dia nya event di ASWARA... huuhuhu.. dah la teda duit, teda rehat.. namun demi bangsa agama and so on, aku gagahi juga... hm, hari ni aku tengok dia nya teater pementasan penilaian bagi tahun 1... kiranya macam ada penilaian la untuk dorang nya kos tu.. 

hm, cerita tu berkisarkan tentang, kecurangan, penipuan, cinta yang tak kesampaian, rasuah dan sebagainya.. dikumpulkan di bawah satu bumbung yang bernama "Buat Menyapu Si Air Mata"..


Trivia...

Samad merupakan seorang pengurus sebuah estet syarikat kerjasama yang memliki sebuah kehidupan yang hampir sempurna dan kaya bersama seorang isterinya Aini yang tidak bekerja. Sahabat mereka Kamal yang merupakan bekas kekasih Aini pada suatu hari telah datang untuk melawat kawasan estet sahabatnya itu di luar Ulu Lintang dan di situ mengimbau kembali kenangan lama bersama dia dan Aini. Samad pula seorang yang curang dengan Aini kerana mempunyai hubungan dengan Timah yang merupakan isteri kepada salah seorang peladang dan juga orang harapan Samad yang bernama Itam. Aini seorang yang terpaksa akur dan redha dengan jalan hidup yang dia telah pilih dalam masa yang sama masih menyimpan harapan untuk bersama dengan bekas kekasihnya Kamal. Timah juga mempunyai hubungan persahabatan yang agak baik bersama Aini namun mereka berdua tidak begitu jelas dengan situasi yang sebenar berlaku antara mereka..
















so.. thats all la... semuanya yang aku sempat ambil.. hehe...
hm, semua pelakon memang superb laa.....

till then....

p/s: im tired!



0 Ahli Parlimen:

Post a Comment