Sambutan Hari IICS.

Assalamualaikum semua...

banyak benda maw cakap nih.. hehehe... 1st of all biar aku cita salhari sambutan IICS which stands for Integrated Indian Cultural Society... which happened last night.. sambutan sangat2 meriah n guess what, aku jadi AJK Protokol untuk malam tu... hehehe.. boleh tambah jam kredit... hm, o ya... since its cultural indian event, so, aku dengan kawan2 yang lain pun mencari inisiatif untuk menggunakan baju culture dorang.. best wo.. hehe.. hm, aku pinjam baju dengan senior blok depan and sebelah.. hahaha...

1st of all, aku dapat baju yang dipinjamkan oleh Haishini dengan senior, tapi unfortunately,,,, it doesn't fit me after all.. sempit bha... dekat bahagian chest... huhu.. susah juga taw kalau chest besar ni... wawawa... hm, anyway, aku dengan tidak putus asanya meneruskan pencarian d blog tu.. and finally, aku dapat... hehehe... baju maroon.... memang superb la majlis tu.. sepanjang majlis kami di hiburkan dengan banyak persembahan yang pelbagai... and this are antara persembahan2 tu.. <ni kes malas maw tulis banyak2 ni... hehehe>

ni kolum yang d buat sempena malam tu..

ni persembahan tarian borneo..

tarian cina...


ni tarian kipas pula...

ni adalah persembahan fashion show yang mempamerkan baju2 tradisi masyarakat india..

more of them..

ni lagi kolum yang dibuat dorang..

kolum ni adalah gambar burung merak...

some kind of yang aku tak taw apa ni.. hahaha...

cantik kan....
anyway, masyarakat india ni kaya dengan kesenian, adat dan budaya... kehidupan mereka mesti akan di terapkan unsur2 ni.. aku suka bekawan dengan dorang ni sebab dorang ni kinda best taw... <indian kat kelas aku ja la.. kalaw kelas lain tu nda taw pula...> hm, bagusnya dorang ni, memang unite taw.. solute sangat2 dengan dorang.. bukan apa la, kadang2 tu bukan maw cakap apa, p aku kinda feel sorry dengan bangsa melayu ni, sebab dorang ni depan cakap lain belakang cakap lain... depan bermuka2 belakang berpaling tadah... hm, sesetengah nya pula rasa diri tu macam bagus sangat... macam mana la 1 malaysia maw berjaya kalau ada diantara masyarakat yang macam ni.. nasib baik la aku ni bumiputera... lega sikit rasa....
hehe.. no offense... lalalala~~~

k.. till then...

p/s: i enjoy that night...

1 comment: