I've Failed!!!

Assalamualaikum semua...

dah lama aku nda update blog ni.. so, hari ni just maw buat entry pendek ja.. sorry kay.. nanti ada masa terluang baru lah buat entry sepanjang2 page.. lalala... banyak spider2 bersawang.. wawawawa.... hm, actually, sejak hari tu lagi maw update but then, apabila datangnya mood kegagalan semuanya hancuss berkecais.. hm, maw mengadu sket ni, aku failed KINEASIOLOGI..... <apakah??>.. adalah... hm, subject ni sebenarnya quite "easy" la bagi orang macam aku yang kurang cerdikz ni.. huahua... <down to earth kunun>.. tu la sapa suruh malas belajar lagi.... hm, time tu memang la down tahap gila2.. but then, my colleagues cuba tenang kan aku yang sudah macam dicabut roh tu untuk take it easy... huahua.. ingat senang ka maw update mood balik.. it take days ok.. but, when i kaunseling my own self cakap yang "itu baru gagal sekali...<tett.. macam ada pula intention maw gagal lagi.. palis2...> gagl sekali xsemestinya gagal selamanya kan kan.. <ayat fofular...> hm, p tu lah.. baru kali ni aku rasa macam mana tu gagal.. Pahit.. Perit... Nda sedap.. apa lagi... semua laa... ewww!! yuckk!!.. 

so, from now on, <angkat sumpah n berikrar>

"Dengan ini, saya Liyana Nabila binti Ag Abdul Latip berikrar, bahawasanya, akan berusaha bersungguh2.. tidak bermain di kala malam mengambang <opps!! what is that?? salah bhaa..> xkan bermain2 d kala pengajar mengajar n akan terus berusaha untuk lulus dalam exam sumatif yang akan  menjelang a few weeks lagi... saya juga berjanji, xkan main2 lagi... :)..."

fuhh... Janji tu... superb.. so, i hope i can follow la my own sumpah n ikrar.. 

till then..

p/s: Usaha lif kejayaan.. kan kan kan...

2 comments:

  1. same2 la kte usaha utk sumatif ni..hope sume dpt nek sem.....

    ReplyDelete
  2. yup.. hope boleh pass dengan jayanya...

    ReplyDelete