Its Been A While..???

Assalamualaikum...

first of all, aku maw minta maaf sangat2 dengan kejadian tempoh hari which is actually berhari2 aku nda update aku nya khabar berita.. huhuhu... bukan apa.. masa yang sangat2 compact macam dalam tin sardin plus kelas yang tidak putus2 menjadikan hidangan sardin lebih lazat lagi... oooppss.. apa pula yang aku mengarut ni.. hehehe.. hm, actually aku kinda busy right now.. huhu... hm, 2 minggu lalu baru lepas exam formatif yang sangat banyak guna tenaga dan akal fikiran... so, definitely aku xda masa untuk membelai blog ku ini dengan penuh rasa sayang... <mod sedeyh kunun>.. anyway.. few weeks ni, xda la cita yang best sangat untuk dikongsi2 kan dengan anda semua.. because,,, as i said just now busy dengan kelas n all... hmm,, maybe bulan ni pun aku akan menjadi seorang business girl juga sekejap.. sebab bulan depan dah start exam pula.. yang akan berlangsung selama 1 month.. <can u believe it???> aku rasa kolej lain pun nda samapai 1 bulan taw exam... Seksa akal fikiran zahir batin... macam mana la maw study dengan banyak2 benda tu semua... huhu... but, i hope that i can really cope dengan semua keadaan tu.. adapt dengan environment yang xseberapa maw segar bugar tu.. wawawawa..... hm, i guess thats all for now.. nanti2 kalau aku rajin update aku update la ya.... so.. till then...

p/s: bulan ni n bulan depan akan menjadi masa yang sangat memenatkan n full of craziness...
so, doakan aku berjaya...
aminnn....

1 comment: