Hmm...

Assalamualaikum semua...
xtaw kenapa malam ni aku rasa macam beban yang ditanggung selama ni dah lepas dari bahu.. rasa bersyukur sangat... dan aku dah janji pada diri aku yang aku xkan ulangi kesilapan tu lagi... hm, semoga Allah berkati niat murni aku ni... selama ni memang aku gagal dalam melaksanakan banyak tanggungjawab dalam hidup aku ni... guess what.. aku rasa sesal.. walaupun kadangkala datang rasa insaf dalam diri, tapi, hm, syaitan dan nafsu lebih berkuasa dalam diri ni.. aku dah cuba untuk bangkit, tapi aku gagal... mungkin inilah titik permulaan bagi aku dalam mengenal kehidupan ni.. aku harap yang suatu hai nanti aku berjaya dalam melaksanakan tugas sebagai seorang Muslimah yang Insyaallah sempurna di pandangan manusia.. amin.. semoga Allah merestui perjalanan niat hati ni.. 

till then....

p/s: this is nothing to do with anything... sekadar luahan hati sebagai seorang manusia yang telah lama tidak mengucapkan kata-kata Islamiah... juga sebagai peringatan kepada diri ini dan sahabat sekalian...
:)

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment