Touch up time at Elianto!

Assalamualaikum semua....

hmm,, i've told u yang aku dah lama x update momentos yang aku lalui sepanjang 2 minggu rasanya.. hehehe.. well, momentos kali ni aku maw cita pasal <sila rujuk title tu k>... hmm,, anyway, moment ni perlaku pada 26 Feb 11.. <waa, berkulat berlumut basi busuk da la.... hehehe..> time tu kami 3 orang p Kompleks Sg. Buloh untuk beli barang2 keperluan.. biasalah, hujung bulan kan... Elaun pun dah masuk, so, meronggeng la sana sini... hehehe.... hm, mulanya, nda terniat pun dalam hati ni maw masuk kedai Elianto tu.. apatah lagi aku ni jenis yang kureng sikit maw touch up muka...<ada pun jarang2 k...> even aku p jalan tu pun aku nda touch up muka taw.. hhahaha... so, bayangkan lah macam mana muka aku jalan dengan pucat2 lesi nnya tu.. hm, lets get back to tract.. hm, then jalan2 la.. masuk la pla ke Kedai Elianto ni.. Tengok2 barang make up segala... Adalah salesgirl yang ciut miut ni offer barang... waa, siap maw bagi make up g tu... hehe.. aku memang salute dengan dia nya cara tu.. sangat2 attractive pelanggan taw.. penuh keyakinan... hehe.. then mula la sesi touch up menouch up ni... hehehe... 1st Mul yang d touch up, then aku, pastu Lysa... hehe... adalah sempat juga aku snap gambar Lysa time d touch up.. hihi..<hm, nak tengok ka?? sat naa... sabaq dulu...> pastu aku rasa dalam 1 jam setangah jugalah kami habis kan masa dalam Kedai Elianto tu.. gara2 touch up, beli dan cari dan dapat diskaun dan bayar dan Blah... hahaha.... kami beli 5 barang dan dapat potongan 20%.. habis juga la aku nya duit taw... wawawa... 
hm, nah tengok la gambar2 yang aku sempat snap time di kedai tu...<ekceli nda banyak pun, but still, ada yang boleh d share kan.. heheh..>





hah.. tulah antara moment yang aku boleh share kan pada hari tu..
hehe...
o ya, BTW, ada 1 lagi kesah di mana time tu pukul 4 setengah, time tengah jalan2 d mall tu, c Mul ni sakit badan, so, p la duduk dekat mesin urt OSIM tu... Lysa pun sama juga.. Then, aku duduk dekat kerusi yang dekat dengan eskalator... ada la seorang jejaka duduk dekat sana juga, so, as orang yang berhemah, aku pun minta la permission untuk duduk dekat kerusi tu, memandangkan kerusi tu luas lagi.. A few minutes later, cawan2 aku tu pun siap la berurut.. pastu nda lama ada la lelaki tu datang balik dekat2 dengan kerusi tu.. tunggu kerusi tu mungkin... hm, then aku dengan kawan2 buat dee ja la, aku siap cakap lagi dengan dorang, jam 5 baru gerak.. kononnya maw tengok la lelaki tu kuyak.. but then, sampai jam 5 pun dia tunggu juga.. wawa... patience tu... hm, pastu kami pun maw gerak la, sambil2 sound cakap 
'duduklah, duduklah'... but, unfortunately, bila kami dah jalan maw turun eskalator, guess what, dia ikut kami.. ngam time tu kami maw p Watson, dia ikut dowh.... huhuhuhu... maw taw sebab apa?? Just hanya maw minta no fon.. aku time tu dah gegar ketaq da 1 badan... sejuk woo.... Scary taw... nasib baik lepas tu dia chow.. punya la kami takut... huhuhu... B, if you here... hm, but then, semuanya kembali ke keadaan asal okay.. 
guess thats what only happened to us on that day...
so mysterious...
so scary....
so full of crazy....

till then.....

p/s: pengajarannya, jalan jangan sorang2,, thank God, kami semua selamat..  Aminn...


0 Ahli Parlimen:

Post a Comment