Menggapai Bintang..

Assalamualaikum...

hari ni xtaw la, kenapa aku bangun awal... macam maw p kuliah ja.. haha... anyway, its improvement laaa.... so, the things that im going to say actually is Im Proud of Them Who Have Been Friends With Me... hahaha... Quite overreacting, hihihi.. but, thats the truth... so, aku akan cita pasal kawan2 aku yang aku taw kini sedang menggapai bintang di awanan.....

lets begin with,

 my bestie, Nani.... 
 skang ni tengah menuntut kat UITM Kota Kinabalu dalam jurusan Accounting something2 bla...bla..bla... hihihi.... hm, dalam Sem dua skang ni... Good Luck dear...
 my sedara aka bestie, Umicum
 budak ni, skang tengah menuntut di UNITAR Kota Kinabalu dalam jurusan Pendidikan Awal Kanak-kanak... bakal guru tadika waitoo.... hehehe..... hm, nanti2 kalau aku dah kawen n ada anak, aku hantar pat tempat dia mengajar ja la.. senang.. hihihi.. kan micum....
 my banyak celoteh friend, Arye
 hah, ni la manusia yang paling banyak cerita, cakap dan bla...bla..bla... antara kami 4 orang.. hahaha.... p best taw.. ye, mun nade kaw, nde tah kami taw cemane kan ketawe.. hahahaha.... kawan aku yang ini, memang nda pandai diam.. lagi2 kalaw kami ni sama2.. ada ja cerita yang buat kami ketawa...hahaha... dia ni skang belajar d Kolej Yayasan Sabah, Kota Kinabalu.. ambil Secretarist n Kewartawanan... hihi.. memang layak ambil wartawan kan Yeeerrr.....
 my....<ntah>, Sitti...
 hehe... ti, kalaw ko bace pos ku ni, aku minte maap arr... hehe... aku nde taw maw letak ape dalam breket tu.. wawawa.... kawan aku ni, skang tengah buat 1st Degree dalam jurusan Sains Komputer.. hehehe... dia memang minat gila-geli dalam bidang tu... so, go on fella...
 my Kembar to be... Sarifa aka Kak Pah...
 napa aku bagi capt macam tu sebab, time dia darjah 6 dulu, pindah p skulah kami n ada rumor budak kelas mengatakan yang muka kami sama.. anyway, dia ni skang tengah menuntut di UNISEL... which is, dekat ja dengan tempat aku, p sayang nya, xpenah jumpa.. hehehe....

hm.. i guess itu lah diantara rakan2 yang berjaya... hehehe... hm, ekceli banyak lagi.. yang skang ni dah berjaya.. tapi tu lah... jarang contact kan, so, MIA pun ada juga.. hihi.. anyway, im proud sebab kawan2 aku dah dapat future sendiri.. as well as me juga... i hope, aku boleh cope dengan my future nanti.. apa2 pun.. aku sayang kawan2 aku... semua taw.. xda yang terkecuali... 
so, 1 day, i hope yang aku akan among the best between dorang semua... 
and for the time being aku tengah berkira2 bila maw buat Reunion balik dengan kawan2 skulah Form 5 dulu.. 
hehe...
so, let the journey of our life begin....


till then....

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment