I Hate Him!!!

hm, barusan melihat blog my bro n my sis yang buat entry sal our father... hm, honestly.. aku dah baca antry nemo tu duluan, and memang ada intention untuk tulis hal berkaitan, tapi xtaw napa seringkali tertunggak.. but, just now, baca entry dari anip.. which makes me took a little time to write this ******* entry...

anyway, its all about our father.... yes, ayah, bapa, abah, daddy and dad... its all about him...

entahla napa macam ni.. kita xboleh salahkan takdir... all we need to do is, bersyukur dengan apa yang jadi... but, as a human being.. we have a lots of things that never will be perfected.. sebab tu la aku malas maw fikir pasal dia ekceli.. biarlah apa dia maw cakap, cakap ja la.. bukan nya luak pun aku kalaw dia cakap macam2 pasal aku.... dia dah ada anak baru yang dia lagi sayang daripada kami semua... so, no wonder la yang dia nda akan cari kami lagi sampai bila2... kadang2 tu terkesan jugalah dihati kalaw bapa sendiri nda ambil taw pasal anak.. sangat2 terasa.... bagaimanapun, aku rsa dia tu bukanlah bapa yang baik untuk kami semua... my sib, im so sorry for talking shits, but its true.. he is so damn... and pa, im so sorry for said it.. inilah yang aku sebenarnya rasa dengan apa yang jadi sekarang.. yes, aku admit yang aku sangat rindukan dia n rindukan family masa dulu kala, but aku juga sedia maklum yang keadaan ni sudah lain, sudah berubah, sudah nda macam dulu lagi... even aku menangis air mata darah sekali pun, nothing will change... damn!!

aku nda taw la napa, for thinking of him, it such a waste!! kerana hal ni la yang akan buat aku jadi down, sedih dan seumpanya... aku nda taw la.... aku nda taw.... so, as i really realize, deep in my heart, 2 feelings are fighting right now and will alwways be adalah, Hatred and Love... so, bila aku cakap yang aku sayang dengan dia, hati aku kata, kaw lupa dengan apa yang dia buat dengan kamu?? bila aku on a right tract untuk pilih aku benci dengan dia, kenapa masih ada sedikit ruang untuk dia?? i cant decide!!! i feel worse... dan apa yang aku nampak sekarang dan apa yang jadi sekarang ni adalah bukan memberi peluang untuk dia pijak kepala kami dan semudah2nya untuk aku bagi ruang sudah untuk dia... dan aku akan dengan ini mengisytiharkan... AKU BENCI DIA!!!!! 

sebab dia lah kami semua sengsara dan kinda jadi anak yang terbuang pada keluarga sendiri.... kerana dia lah juga kami menangis.. kerana dia lah aku tengok orang2 yang aku sayangi menangis!! F***!! aku akan tunggu saat dimana dia mula untuk datang semula kepada kami... aku maw tengk macam mana dia maw pujuk kami semula.... kami terkilan dengan sikap dia!!! aku benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

yes, i used to lift u, but not anymore.. apa yang aku taw sekarang ialah belajar dengan penuh semangat dan lulus menjadi seorang yang berjaya... if i had a money one day, aku akan pergi jauhh dari tempat ni dan bawa mereka yang aku sayangi pergi jauh dari dia!!!! 

p/s: aku tetap akan benci dia!!

2 comments:

  1. insyallah bell..kuatkan semangat,, jz ingat masi ada yg keadaan lebi teruk dr kw... jd terima jak lar dgn hati berbuka.. mmg susa.. tp kita cuma makhluk yg lemah yg salu wat silap... tabah syg... i know u can :)

    ReplyDelete
  2. sbr bell..ada hikmah ats semuanya..insyaAllah...

    ReplyDelete