New Year Coming~~

waaaaa...... rupa2nya dah masuk tahun Baru 2011... dan umur aku dah pun 20... dah dewasa dah.. wa, mengenangkan kembali detik2 belasan tahun memang memori yang paling indah bagi aku.. betul la tu, kita muda hanya sekali.. then sekarang ni pun aku dah dewasa.. dah boleh jadi isteri orang dah pun... <hahahahahah> hm, banyak kenangan yang buatkan aku dewasa dalam menjalani kehidupan kini... terasa macam aku ni bukan lagi booduck2... huahuahua.... <memang pun> now aku mesti thinking of my future... dan apa halatuju hidup aku pas ni... wawawawa.... azam aku tahun ni adalah.....

1-capai pointer 3.5 untuk sem ni n sem depan...
2-jadi bigger loser...<not major loser> ;p
3-jadi seorang yang baik, <tapi tak sampai d pijak kepala>
4-kurangkan kemalasan...
5-less, less n less <in every single way> 
lalalala~~~~

dan saya Liyana Nabila dengan berbesar hatinya merasmikan Tahun Baru 2011..
lalalala~~~


HAPPY NEW YEAR 2011 ALL!!!!!!!!!!!

0 Ahli Parlimen:

Post a Comment