Rasa Macam Maw Lempang!!




okay, entry kali ni aku tulis dengan penuh kemarahan taw... not so angry, p boleh la... maw cita ni pasal 1 minah ni... muka comei lotey <ye ke??> tapi perangai lagi bagus bela anjing.... i dunno la kan, p eee... gaya dia macam !@#$... buat aku rasa macam !@#$%^&*()....<maki sket> panas la woi.... kalau dia marah dengan kami just be honest la.. jangan la main hentak2 pintu.. macam anj.... eee.... naa kan, pagi2 lagi dah buat dosa dengan maki dia... kalau la dia hentak pintu tu semata2 maw bagi taw yang dia tu marah... boleh blah la.... kaw ingat aku takut??? pi raaahhh!!! aku taw time ni Syaitan tu telah menguasai diri ini...<sob..sob..> p kalau la gaya dia tu nda maw berubah,,, sem depan jangan harap la maw 1 bilik dengan kitaorang... boleh jalan daaa!!! rasa2 nya kalau korang marah korang hentak2 barang ka??? hm, dalam hidup aku... 1 kali ja la aku penah marah yang penuh kehebatan ada power...<aik.. macam power rangers> hahahahaha..... hm, yang aku blajar, kalaw la kita marah pada sesuatu but xda strength untuk lepas kan pada orang tu disebabkan oleh sesuatu perkara.. mereka akan gunakan teknik belaan diri yang dinamakan teknik SUBLIMATION <read my lips>... teknik ni digunakan untuk melepaskan geram kepada sesuatu benda yang tidak bernyawa... kurang kejam but still kejam.. maw taw napa, kejam kepada diri sendiri kerana menjadi HIPOKRIT, kejam kepada benda yang tidak bernyawa dan kejam kepada orang sekeliling kerana buat dorang tertanya2 kalaw2 kita marah dengan dorang.... so, dalam hidup ni kalaw kita maw hidup selesa kita kena la berani berterus terang dengan apa yang kita rasa... supaya, kita nda tertekan n orang di sekeliling pun rasa selesa dengan kita.. bukan maw marah sampai hantam pintu tu.. ni nda, kalau la pintu tu boleh d kasi tumbang, tumbang dah kali tu.. belajar tinggi2 p otak simpan d punggung... IDIOT.... 
ok... aku pun malas maw HOT pagi2 ni... cuaca redup macam ni kena la santai2.. kan kan... nda maw la moody2.. nanti habis semua aku hantam.. oppppss!! <telebih sudah> wel, aku ni penyabar orangnya.. <puji diri sendiri sket> p, betul taw aku dah train sifat penyabar aku dari aku tingkatan 1 g.. and now, I've Succeeded!! so, train ur patient with patient, n surely u will got the best result... <betul ka tu ayat tu.. hehehehe...> n now bella, SMILE......




p/s: entry sebelum ni kan aku ada cakap maw cita macam mana maw hilangkan fobia... nanti entry selepas ni aku buat k.. hehehe...
p/s: dalam hidup ni kenalah jujur kalaw maw dapat kawan banyak.. hehe...

k, till then bloggy.. 
luv ya..



0 Ahli Parlimen:

Post a Comment