Tounament!

Huhuhuhuhuhu..... Hm, just got backed from the tournament.. hm, quite impressive tengok dorang main.. hihiih... hm, penat la juga... <cehh...nda main pun penat.. hihihiih>hm, apa lae maw cakap ni... o ya, tadi aku beli milo ais,, p rasanya macam basi dah.. mula2 minum nda juga la rasa... p dah 2 3 kali sip.. then.. toink2... grggrg... BASI!!!!! dan effectnya, aku nya perut mulai rasa seronok d dalam, bermain kereta ke kiri dan kanan.. drift... n  then eeeeeetttttttttt....... aku makan ubat. hehehehehe...... hm, semalam, aku habiskan cerita novel tu, best!!! p jalan cerita nya tu macam boleh d rancang,,, hehehe.. anyway, great aku maw ucapkan pada penulisnya Ayu Emelda kerana berjaya mencuri pemikiran dan meminjam perasaan saya sewaktu saya baca novel tu... heheheh... <dehh.. lebih2 la plop> hm, aku skang ni dalam fasa ekonomi gawat kerana harus mengikat perut untuk nda makan malam.... barusan tadi aku beli roti canai.. hihihihih.... hm, maw jimat bha kawan... kenalah harus dan wajib begitu... heheheh.... mungkin dalam masa ni juga aku akan boleh la menjalankan misi sepanjang hayat yang tidak pernah berjaya terlaksana.. hahaahahah... <apa tu?>.. adalah..... hehehe..... k la... maw p menjamu selera dah... till then... lalalalal~~~


kalau hangpa ada masa  n ada duit <especially to girls> cari2 la buku ni ye.. memang superbly great... hehehe..

^_____^


0 Ahli Parlimen:

Post a Comment